5 Temmuz 2010 Pazartesi

Tutunamadım zamana

Taştı yine duygular.
Sahipsiz geçmişte aranmaktayım.
Sorgularım yok artık.
Sorularım dünden cevapsız.
Geleceğim kendisine ağır gelmekte.
Günahlar,elinden yüzünden arınmakta.
Hangi tarafsızlığın bedeli bu?
Kim inanır ki sürünen gururumu yerden topladığıma.
Senin uğruna deyip,inandığım şeylere sırtımı çevirdim.
Bu kaçıncı tövbe edişim.Kaçmıyorum,denediğim ne varsa içindesin.
Baktığım yerdesin.
Gördüğüm kadarsın aslında.
Suladığım çiçekler kadar gerçek.
Yalanlarım kadar suskunsun.
Boğar beni bu duygu.
İçime hapsettiğim her nefes,vuslat günü için bi an daha kazanmaktı.
Yüreğim yine yapmıştı bana yapacağını.
Karşı çıksamda teninin büyüsü karşıladı her bir yakarışta.
Tutunamadım zamana.
O,çoktan akıp gitti.
Ben hep arkasından baktım.
Uğurladım yavaşça geçmişi.
İncitmeden gizledim yıldızları.
Fısıldadım derinden rüzgara.
Söz aldım yaşamın renginden.
Zayıf düştüm.
Ruhum lakırdısında.
Henüz yaralarını saramamışken bedenimde bi yabancı sancı daha!
Alıştım belkide.(?)
Gücüm ağzından çıkan sözcükleri aralamaktan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder