24 Haziran 2010 Perşembe

Aha papatya fallarına kaldık

Evet sancılarım var.Birazda ruhum acıyor.Arkasından koşmuyorum artık,yorulduğumu hissediyorum.Bi yanım hiç vazgeçmeyecekmiş gibi duruyor.Tanıdık gelmiyorda değil bu.Daha öncekiler gibi geçer diye umuyorum.Öylede olacak.Ama Şu anımda hakim bi'şeylere inakr etmiyorum.Başa çıktığım,çıkabildiğim kadarıyla içindeyim mücadelenin.Zaten kaçmayıda pek beceremem.Böyle şeylerin üzerine gitmeyi bilirim ben.Sorun nerdeyse,çıkartıp,beynimin merkezinde çözmeye çalışırım.Beceririm,beceremem.Bunu şimdiden bakıp göremem doğru.Ama zamının olduğunu unutmayalım,akıp gidecek her zamanki gibi.Yaşatacağı bi takım anlar içinde yine onu düşündüğüm dakikalar olacak tabi.Bilemedim,işte böyle...Her gün arta arta kafamda büyütüyorum.Aldırmıyorum kendime.Elbet dinliyorum,kulak verdim seslere, duyamaya çalışıyorum.Ben istemedim böyle olsun.Kimsede istemez sanırım.Olmadık yerde daldın hayatıma,kapılarımı aralamaya çalıştın.Anlam veremedim başta ta ki içimden gelenleri duyuncaya kadar.Oldu işte. Fiziksel olarak değil ama duygusal anlamda aldın avcuna.Adım atıyorum sen,uyuyorum sen,düşünüyorum yine sen...Çıkmıyorsun,direniyorsun bana,mantığıma,hayatıma...Sonu nereye varır? Nereye kadar gider? Bilen varsa söylesin.İhtiyacım var ona ! Görmek istiyorum,öylesine yanımdan geçsin gitsin bu bile yetiyor,avutuyor yav! Çocuklaştım iyice.Kendimi tınladığım falan yok.Gidebildiği yere kadar gidecek.Gitsinde! Alışıktır hayatım imkansızda tutulup kalmaya.Pekte sever acı çekmeyi. Öncekileri tınladığım yok.Hoş belkide ah'ları tuttu.Sıralarını savdılar bana geçti.Pişman mıyım yinede? Gram acımıyorum geçmiştekilere,o an öyle olması gerekiyordu ama biz şu andayız kasamam ben o kadar.Çıkar yol var aslında ıı cık cık buda bana göre değil! Geçecek belkide geçmeyecek,geçecek belkide geçmeyecek.Aha papatya fallarına kaldık. uzun lafın kısası s*ktir et ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder