23 Haziran 2010 Çarşamba

Kızıyorum herşeye,herkese,elime,gözlerime

Ve tanrı aldı onu,İçimdekini söküp aldı.Peki ben şimdi kime dualar edeceğim? Öksüz kaldı yarınlarım.Ceplerimdeki umutlar yitirdi ışığını.O kadar çok gün vardı ki senle yaşanması gereken! Nasıl hesap veririm? Dediklerim beni bile avutmazken,kim yalanı gerçek diye alnından öper? Kızıyorum herşeye,herkese,elime,gözlerime...Geçmişe acıyarak sövüyorum.Üşüyor şimdi anılar.Kaç tanesini sattım gecelere! Ağladım utanmadım gözlerimden.Zehir böyle akıyormuş,acıtarak özgür oluyormuş.Bedelini ödemediğini tek bir yanlış yok bu hayatta.Zamanı selamlıyorsun sadece.O geçip gidiyor.Zaten kim tutmuş ki? Kahraman olacaktım ben hani? Orda yanında olacaktım.Bunlar bile çokmuş.Anlamayan anlamıyor.Sevgi bitiyor,irkiliyorsun mutlu anlardan. özlüyorsun bi'şeyleri sitemler zaten var. Geçip giden hayatta en çok kendini özlüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder