16 Haziran 2010 Çarşamba

Burdan Bakıp Güney Yarım Küre'yi Görmek Gibi B'işey

Aslında ne istediğimi biliyorum.Ya da bilmiyorum.Aklım karışık,duygularım karmakarışık.Netlik kazanmış değil hiçbir şey hayatımda.Bildiğim bi'şeyler illaki var.O doğruların çizgisinden taşmamaya çalışıyorum.Sorunda burda başlıyor.Hayatı sürekli kendi doğrularıma uydurmaya çalışıyorum.Modadan uzak üstünü başını dizayn edip,istediğim kalıpta giydirmek istiyorum.E tabi her zaman senin çevrelediğin doğrultuda gitmez hayat.Nede olsa onuda belirleyen,çizip,karalayıp atan kader vardır.Karşı gelemeyeceğin herşey kaderdir.Ya da öyle midir?Burada da kocaman bir cevap açığı var..Yaşadıklarımla mı doldurulur bu boşluk? Tam kestiremedim ama zamanla illaki bi'şeyler yerine oturur.Ruhum ondan yana bunda yalan yok! Sıkı sıkı ateşini istiyor.Bir yandan titriyorum.Hayır kendisini göremeyim sadece ona ait bi'şeyler görüyüm.Eş,dost,ayakkabı,pantolon vs. onlar bile hatırlatıp heyecanlanmama neden oluyor. Çözemedim bu duygusuz duyguların savaşını.Derinden hissediyorum içimde;öyle sığ,köşede kalmış bi'şey değil!Yaz geldi.Tamam unutulabilir belki ama zor görünüyor şimdilik.Burdan bakıp Güney Yarım Küre'yi görmeye çalışmak gibi bi'şey...E bide şarkılar var tabi:) Herkes gibi dinlediğim bir parçada,bu şarkı bana yazılmış,kesin yazan kişi kesin beni tanıyor diye içimden geçirdiğim zamanlar oluyor.:)Olmaz olası zamanlar bunlar.Ne yani zamanın kendisi mi zamansız gelip çatıyor? Kefaret öder gibi inzivaya itiyor seni.Sonra çat arındığını sandığın anda hop bi daha başa sar.Aynı soruları kovaladur işte! Umutluyum yinede içim-dışım olanı bilirim. Peşinden koşmak değil bu.Sanırım acıda mutlu olduğunu sanmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder