10 Ağustos 2010 Salı

Ya da buldunuz mu ki?

Tanıdığımı sandığım yüzlere şimdi ne kadar yabancıyım.Bilemedim sizin aslınız ne? Göründüğünüz gibi misiniz? Olduğunuz gibi misiniz? Çözemediğim bir bilmeceydi hayat. Sonu gelmeyen bir labirent gibi kayboluverdim.Yutuyor bu hayat beni,seni,belkide bizi? Neydi gerçek? Dokunmak istediğin cismim miydi? Etraf yalanlarla çevrili,ne kadar doğruyu ararsan yoksun bu alemde. Maskelerinizden arındığınız zaman dökmez misiniz bir iki damla? Sizin insanlığınız bir iki bira içmekle mi kalkıyor ortadan? Yapılan hataya bir kılftır aslında sarhoşum demek.Ee hapsolduğumuz dünyada sarhoş etmez mi sanki? Ne tarafa baksan,kendisi için uydurulmuş oyunları oynamak isteyenlerden elini kolunu sallayamazsın. Başarıyorlarda sanırım.Gerçekten hepiniz Oscar'a layık insancıklarsınız. Nasılda kadere sığınıp.başrol kapma derdindesiniz. Ortamın içine dalmışsınız,nefes alacak bir yudum hava yok. Temizlik hayatınızda hak getire ! Baharda geldi,oh mis gibi çiçekleriniz açtı. Güneş şimdi bi başka doğar oldu sizin için. Ben kaybedenlerden olmak istedim.Dünyanıza dalabilirdi.Sizlerden biri olmak,size göre kazanmak,benim için nefes alıp vermek gibi basitti. Yanlışlara ördüğünüz duvarlarınız,sonsuzlukta yıkılmayacakmış gibi tutarsız sizin davranışlarınız.Ben o duvarlardan örmek istemiyorum. Sonsuzlukta yıkılması gereken yanlışlarımı savunmuyorum. Yaşıyoruz dediğiniz hayat,sadece dalga geçiyor sizinle.Sen onla dalga geçtiğini sanarken,o senden neler götürüyordur? Kim bilir nelerini feda ettin? Biraz kişilik,biraz insanlık belki biraz kendini feda ettin.Klasiktir cümleler aslında. Türk filmlerinde hatadan dönmenin en kolay yolu"Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla" gibi saçma bir repliktir.Sizde tadımlık yaşıyorsunuz.Pişmanlıklarınızdan kurtulmanın yolunu ruhunuzu teslim etmemekte bulmuşsunuz. Ya da buldunuz mu ki? Arayışlarınız hiç bitmeyecek.Acıyorum aslında,aradığını bilmeden arayış içinde olmak. Değerini bilmediğiniz doğrular sizin yanlışınız olmuş. Hayatın kirini elini yıkar gibi temizleyemezsin. Çitilesen yine olmaz izi kalır! Görmezden gelirsin yine ne fark ederki? Alışıksın zaten sen...At gözlüklerinin derecesini kat ve kat arttırarak ilerlersin yolunda. Merakların çabaya dönüştüğünde boşluklar karşılar seni. Var(mış) gibi görünürsün ama her merakta biraz daha yitirirsin kendini. Zavallı umutlar kanatlanıp gider hayatından. Zaten hiç ihtiyaç duymadınki onlara.İhtiyaç duyduğundada zaten görmedin. Sitemlerin çarpar sonra gözüne,acıtır canını ama sen görme! Uyu,büyü.Eskilere sırt çevir,kulak verme söylenenlere. Nede olsa hayata bir kere geliyoruz değil mi? Hiç gitmeyecek gibi yaşamak,doyumsuz nefsin oyunları sadece. Özünde iyimiş insan.Ne biliyim ben ? Özde gelir bence bu fıtratlar,"iyilik ve kötülük" bitmişse başta bitmiştir aslında. Neyse yapmacıkta olsa bir hedefin var artık. "Bu dünya için çalışmak" Utanma,bırak kendini çamurun içine nede olsa istediğin bu değil miydi? Guruda önemli değil senin için.N'olcak canım? Harcanan şey gurur olsun,onur olsun. Hedefe giden yolda kendini satmak nede olsa mübahtır! Şikayet ettiğin bir çok yüzlerden sende de var durma,övün genç zaferini kutla. Böyle işte...Her yeni adıma daha fazla batarsın,daha fazla sömürülürsün. Değerin artık köpek kadar değildir.Kutlarım bir kez daha küçüldünüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder